~*2Deep*~

Posts Tagged ‘charities’

The Braxtons~Happy Birthday and Tamar.com

In Take 2: Film/TV Reviews on 27 April 2011 at 12:20 pm

Episode 1: Burmuda or Bust Tamar in the Face

Episode 2: Gets Wasted

Yes, I know… I posted this late. I was extremely tired last night, set my DVR and woke up this morning…13 hours later. lol. So… my deepest apologies for those of you who faithfully hit me up at midnight asking when I will post my blogs. You are appreciated!

Take 2 in 5, 4, 3, 2, 2, 2, 22, #KillTamar

First off HAPPY BIRTHDAY, TONI ( mega late… but go with the spirit) Secondly… I love the intro to the show. I never really paid close attention to it than what I just did. I looooooove it. If it were a full song, I would play it all the time. I wish she could reuse the beat and do a song with it too. 

Wait… did Tamar’s ass just call Toni the “Fun Police”? Come on. People are just different. There are places that I would not want to do for my birthday. And I love how Toni called her out about being “New Money”. Yes, it is soooo evident that Tamar is full of ignant New Money ideas and activities. She should listen to Toni…no offense… but Toni has filed for bankruptcy TWICE, right? And lawd!!! Did Vincent really give Tamar his card? I want to do an intervention on Vincent.

Sidebar: Vincent, honey. I have no clue what it is that you see in Tamar, but from what I am seeing, honey…..you need a better and more appreciative woman. I mean, really? Is this just an act or is she this way all of the damn time? I cant stomach it. I really want to find a wman who is appreciative and deserving of a good man like Vincent.

And the yacht that Tamar got was nice… but it was a little over the top. But again… she is NEW MONEY. And Tamar roasting Toni…lmao! PRICELESS AND ON POINT!!! Lmao! OKAY… Tamar made a funny. I can give her that.

I am in LOVE with those Sex in the City sunglasses. The Carry Bradshaw shades are on point!

Wait…. Did they just say that Trina doesn’t have any sexual inhibitions out of the blue?!!! I didn’t even see the transition. LMAO!!! Trina said that she is Try-sexual…lmao! WAAAAAAAAAAAAAAAIT!!! Trina took down her panties to show someone how to masturbate? LMAO!!!! That is funny amongst all funny.

LMAO!!! She said that you need to role play… and Tamar said, “Pretend what?  That your husband doesn’t cheat?” LMAO!!!!!!!!!!!!!! Traci and this whole “knock boots with your mother in the house. You cant even bust a good nut.” statement had me about to get fired. Lmao! And when Traci did the Legally Blonde “Lean & Snap” cracked me up! But I am not mad at them! Keep it going ladies! Women should be more liberal in their sex lives and be proud of expressing their wants and needs.

So LIV nightclub….I have to remember to go there next time I am inMiami. And awwww Toni is in the room. I love how she stuck to her guns. If she didn’t feel like going out…. Don’t go out. This world is about our wants and needs. I love how Toni has her own mind and she sticks to it. BEAUTIFUL!!! But it was comical how they went from the club and then did a slowed down record sound when they flashed back to Toni in the hotel room. But I don’t understand why Traci was unable to go out.

GENIUS!!!! I love how Toni said “ I don’t do sequels” when Tamar requested that she date an ex-boyfriend….lol. MY SENTIMENTS EXACTLY! I’m procrastinating accepting a friend request on Facebook from an ex at this very moment….lol.

Traci saying that Tamar has more houses than she has shoes….lol. Again, I don’t have millions, so I don’t understand it….but more than 4 houses is a bit too much. Wait… did this woman just say that it has 9.5 bathrooms? Who has to shit that much!!! And 7 bedrooms? SMDH.

Ummm… is the perfume called Booty Crack and Don’t Get me Wrong I don’t Swallow?….smdh.

I love how Traci is able to let Toni’s success be hers to enjoy. I feel some kind of way about Trina and Tamar saying that they will always be Toni’s Sisters. Well, boo…. Step ya game up. It is very selfish because Toni congratulates you all, from what I can see….on all of your accomplishments. You should NOT make her feel bad about it. Because something that you all have is because of HER! So Tamar, you wouldn’t have yoru husband if it wasn’t for Toni’s success. We wouldn’t even know you if it wasn’t for Toni. PERIOD! So, get over it.

I love how Vincent said, “We’re not ready for kids right now, we have Tamar” lmao! And I read a blog earlier this morning, and I agree with one of the comments…I think that Tamar wans to have children, but Tamar just doesn’t want one with Vincent. And really…. Tamar, the WORLD is giving you the “shut up” face.

HOLD THE FUCK UP!!! For Tamar to role call on her sisters and their men… I would have punched that bitch in her face. She is sooooo wrong for that. They let that selfish, bad weave wearing, high pitched, fish face, ghetto bitch get away with that. I wish a mother fucker would!!!! And her spending 3 thousand dollars on SHADES!!!! Shoot me now. 

And yes, Vince… put your feet down and let her know that she is wasting YOUR money. And he told her that she does a lot of talking and not enough listening. PREACH!!!PUT HER ON BLAST!!! Tamar, I don’t want her to say shit else until she signs that contract paperwork that Vincent gave her to get her record ready.  Put up… or Shut up. Point. Blank. Period.

I am in LOVE with this look that Toni has while she is sitting on the couch when Towanda comes over to discuss a blind date for Toni. She looks so naturally beautiful. I tell yall… black doesn’t crack! WAIT!!! Lmao! Is Toni really looking for a Rabbit vibrator?!!!!!!!!! Lmao! I cant write this while at work! Hahahahahahahahahahahahaha. #dead!

Next week: The clip is so vague that I cant tell you what it is about…. But, I do know that I will be watching. Yeh buddy!

Sincerely,

~*My Mother’s Daughter*~

Advertisements

The Braxtons~Gets Wasted

In Take 2: Film/TV Reviews on 20 April 2011 at 1:35 am

Episode 1: Burmuda or Bust Tamar in the Face

Well last week’s episode was quite a rush. I was overwhelmed by everything that came out of Tamar’s mouth, and I sympathized with Traci. WHo knew that all of this was going on? But, it was entertaining to say the very least.

Now…..in hindsight, I must take a moment to apologize for something that I said. Last week I made a comment about Toni’s cheeks being chubby, and that was very insensitive of me. A subscriber to my blog commented and let me know that her cheeks were chubby because of the medication she must take for her Lupus. I felt horrible when I read that. My comment was in no way meant to take away from the undeniable beauty that she has always been, and continues to be….. I was just speaking without thinking. My mother suffered and lost her battle with Lupus so I know EXACTLY what Toni is going through. I had to make sure that I apologized for such an ignorant statement. I doubt that she reads this… but should she, I humbly apologize and hope that she accepts it. I also send the most amount of prayers in yoru direction for your health and spirit. I mean that from the bottom of my heart.

Now…..the rest of the sisters are not immuned to my foolery.

Take 2 in 5, 4, 3, 2, 2, 2, 2, #BraxtonGenes

Okay, now all of this weave…….Ummmm. Tamar, how is it that the ROOTs of your LACE FRONT is in need of a touch-up? PLEASE help me to understand that? *Sigh* Y’all need to listen to Toni, because her hair is the ONLY one who stays consistently pretty. Now, I am going to add in Towanda as a tie for neat and presentable hair.

Lawd… did Toni just say that Traci’s phone is a New Jack City phone?! I dont think that I ever had a phone that was that thick and huge! And the sucker has an antena! hahahahahahahahaah Oh goodness, my side hurts. I say we start a telethon where we save up enough money to get Traci a smart phone; one that would be smart enough to stop working when it goes out of style…lmao

BOOM! Trina got a DUI? But was this a moment to tell your family? WOWZERS! And she doesnt remember what the breathlizer numbers were? LMAO!!! Wait… Towands said, “If it doesnt make sense, its a lie” LMAO! I am straight up stealing that one! lol….genius! Did I mention that I love her?! She is my second fav! BWAHAHAHAHAHA! Trina had to take off her wig and wig cap to take a mug shot! lmao! She looks like a crackhead in this mug shot. Straight up Charliesha Sheen in this bitch. WINNING! lmao! Ladies, this is a prime example that you need to just go ahead and sew your shit in or have it in corn rows under that lacefront….lol.

Now, I would have never put Towanda and Andre together…and I damn sure wouldnt have placed them in a marriage. And then he is sitting at home writing but not selling books? I understand to an extent, because my book has been on my computer since October, but I have a day job…lol. OUCH! Did Andre just tell his wife that he felt like he married his mother? AND THEN this fool just told her that “every man could see themselves with another woman, and any one who says that he doesnt is lying”. WOWZERS!! Boo, I am single, but I wouldnt do it. He is straight living off of you and he needs to bounce.

Taste of Atlanta festival…. yummmy. I remember the good old days!!!! I need to go back down to the A and hang out with the fam.

And it is the sign of a great black household when you see grown women afraid to tell their mothers bad news, especially when you have acted an ass. I remember seeing my aunt get pimp slapped by my great-grandmother because she said “what”. lol. Funny.

And I wish that Tamar would be supportive for Trina. I mean, really…but let the girl be a background singer if she wants to sing in a coverband. I do understand, however that you sing background for Toni….if youstep out, why not be the lead all the time. But to each his/her own. And they thought that this was the moment where they needed to take and intervention type of measure. But of course, having a sister like Tamar would drive my ass to drink too.

Is this motherfucker, Andre, playing video games in another room? LMAO!!! Towanda is more of a woman than I could EVER be, because he would have been gone a looooong time ago.

Gabe, Trinia’s husband, is off the hook. I think that they need to break up too. And this fool said that he is more connected to their Father ( the man who cheated on their mother)!!!!! And Tamar is going to break up this marriage even more just by the shit that is coming out of her mouth! I understand concern, but I do NOT believe that you should make her business your business.  But then again, I dont live in the land of Tamar.

And I love that Toni called herself Julia Childs.

And yes, preach Brooklyn (Acting Coach)!!!! I too think that Tamar is uptight…but I wouldnt have chosen the words uptight. Try, bitch, ghetto, stupid, off the chain…..what? I have more if you want them. Oh yeh, Brooklyn can get it.

What the FUCGE is going on with Tamar and these dot coms!!!!!? Try….shutthefuckupTamar.com.

Dr. Sherry Blake, hmmmm… gonna have to Google search her since Toni feels she is such a great help. And Tamar…the more she protests that Gabe is crazy the more I want to put her in a straight jacket. I personally think that the ONLY reason she married her husband is because of who he is and what he can do for her. I think that is Vincent was just a regular man, she wouldnt have given him the time of day. Every time she opens her mouth it is abotu how much money HER MAN makes, WHERE HER MAN lives, what HER MAN buys….because last time I checked, boo…that is only your money via marriage. So shut the fuck up!

And wow! Towanda is singing Usher all the way to the lawyer’s office. She’s giving Andre some seperation papers. I am proud of her. She knows her worth and she is NOT letting Andre define that.

I just dont understand why they were so quick to want to tell Mommy how Trina got a DUI, but no one would tell her that they didnt like her blackberry dumplings. *SMDH* I get tired watching this show… but I love it.

Information on Dr. Sherry Blake:

* Twitter: @drsherryonline

*Website: www.drsherryonline.com

*Sincerely,

~*My Mother’s Daughter*~

The Braxtons~Burmuda or Bust Tamar in the Face

In Take 2: Film/TV Reviews on 13 April 2011 at 12:04 am

Now you know…… I HAD to write about this show….

Toni– the star, the one we all know and love. Is it me or does Toni’s cheeks look chubby as shit in this episode? And I love her sons, they both are soooo handsome. She makes cute kids. Diezel’s hair… I LOVE IT!!!!

Traci– Funny how they call her the Wannabe!!! hahahahahaah And she lives here in Maryland?

Towanda– The responsible one, and she is Toni’s Assistant. I LOVE HER!!! hahahahahaha

Trina– The party Girl and a back-up singer for Toni.

Tamar– The Diva, who sings back-up, the baby of the family and her husband is the manager for Toni. Wow…. I have sooo much to say.  Hold up, did Tamar just take over the rehearsal?  And she told CiCi, the choreographer, that she thinks that they should do something better. Now, Tamar, honey….when you fix that weave then you can be a star. And quit it already with the pouty lip…its not sexy you look like you at a Sour Patch Kid.

Now, I think that it is sooooo interesting how they all have this raspy voice. I love it.  Hold up… did Tamar just say that she doesn’t want CiCi to teach her any more. LAWD!!! I just want to bust her in the face!!! Hell, if you missed your sisters being there with you, Toni…. just have them meet you at a stop. I don’t even understand how Vincent puts up with Tamar.

Mother Evelyn looks BEAUTIFUL!!!! She doesn’t look like her age, whatever it is, at all! That’s all that I have to say about that.

And it is funny as hell watching Toni be so forgetful..lol. Now I see why Towanda is the responsible. All I have to say is…when I become wealthy and I take my two current personal assistants with me… I hope that I NEVER become that dependent upon them. I want to pay them to get tasks done and not to cater to me. That is the fastest way to piss me off is to do stuff for me, well stuff that I could do for myself. I guess that level of assistance I have yet to attain or understand. It just looks silly from where I sit. But…. if you like it, I love it.

Annnnnnd. I think that Toni would be the first to say that she would prefer a commercial plane and not a jet. Now THAT I have to disagree with….private jets rock. I love it when I have the moments of being on them.

LMAO!!! Trina did not say that whenever Tamar talks it is like going to the city dump. Tamar said she wants to raise and Asian baby girl as a black child and name her Disney. lmao!!!

Wow… Towanda and her husband are roommates? WOWZERS!!! Wait…. I want to bust Tamar in the face for how she discusses her life. It is ungrateful wenches like that which make me wonder if I will EVER get married b/c someone thought that she was worth marrying in her current state and she didn’t have to chain. But they need to talk about how Tamar needs a touch up on those edges…….TCB on aisle Tamar!

LMAO!!! Did Traci turn into a slave from the Underground Railroad when Tamar asked if she would hold her purse…lmao!  But in all seriousness… I want to give Traci a hug. I really understand what she is saying. Because they all put up with Tamar but no one is begging Traci to be apart of the group. And Tamar should be busted in the clavicle the moment that she told Traci she is not Human Resources for Background Singers of America. Really? All I have heard Tamar say Me, My, I so many damn times that Pronoun will not use any of those word for the remainder of this blog.

And it is comical to watch the grandmother Evelyn try to take care of all of all of the children. LMAO!!! Hilarious! But at least she tried.

And…..I got on the phone and forgot I was watching this. But the jist is that Tamar and her husband Vincent are not really speaking and they kept coming back to Toni to talk about it. But wow….they should keep their marriage in their marriage and not include Toni.

Sincerely,

~*My Mother’s Daughter*~

%d bloggers like this: